GldenRzgarAkta Kızlar bugün kontrolüm vardı 30 haftalık kızçem 1800 gram 43 cm nasıl sizce iyimi sizin bebişlerin gelişimi nasıl 😍
Deletedmom434 GldenRzgarAkta 30. Haftada benim prensesimde 1800 gramdı 34. Haftasında 2490 gram oldu🌸
asminko345 GldenRzgarAkta Maşallah kuzum bende 29+2 de gittim 1465 gramdı haftaya kontörlümüz sağlıkla doğsunlarda kilo Doğumcada alır 💞💙
Momofthemert İri bebek mi benim 27+6 da 1070 gramdı sanmıyorum 30 haftada 1800 olsun maşallah diyelim size ☺️
GldenRzgarAkta asminko345 aynen öyle 4. Oğlum erken doğmuştu 2.480 gramla hastaneden çıkarttık. 2 haftada 1.5 kilo almıştı doktor şaşırdı ne yedirdin sen buna diye 🤣 yeterli sağlıklı olsunlar kilo alınır
asminko345 GldenRzgarAkta Tabikide kuzum sağlıklı doğsunlarda alırlar bizde veririz onlar iyi olsunda 💞 maşallah 4 erkek çocugu
Kbrabaris Benimki 30+3de 1350ydi cok mu az😏bide erken dogum riskimiz var yatıyorum ne yemem lazim kilo almasi icin
GldenRzgarAkta Kbrabaris geceleri yatarken bir muz bir bardak süt iç uykuya sol yanında yat. Kaşar peyniri ve günde iki haşlanmış yumurtanı aksatma onun dışında yemek ayırmayıp herşeyi yediğin sürece kilo alıyo bebek canım
GldenRzgarAkta asminko345 evet beşincise kızı tutturduk 🤣🤣🤣 hala inanamıyorum her kontrolde kesin kız dimi hocam diye soruyorum 🤪
Kbrabaris GldenRzgarAkta ay ınşallah canim dediklerini yapıyordum ama.hergun degil artık duzenli olarak yapicam
GldenRzgarAkta Kbrabaris mutlaka yap benim ilk oğlum 4.900 gram doğdu ☺️☺️ İyi beslenmek lazım hamileyken bol ceviz fındık badem tüket
GldenRzgarAkta asminko345 🤣🤣 ya çok şanslı ya çok şanssız olacak bizim derin kız ama abileri sabırsızlıkla bekliyo bakalım ne olacak
asminko345 GldenRzgarAkta Şimdi ne desem yalan olur şansız mı desem 😁 4 erkek abi en küçük kız kardeş zor anam ben sana diyim sen kızının turşusunu kurarsın😁 bacılarını evlendirmezler 😁