Beyza44 1408 arcelik 920 kmw kullanıyorum çok memnunum içinde 3 günde kalsa kokmuyor kirışmıyor kesinlikle
Margert 1408 1-2 aydır kullnıyorum çok ama çok memnunum lüks değil ihtiyaçmış resmen. Beko bayisinden almıştım peşin fiyata 9 taksitle 2.5-3 saatte kurutuyır asla kırıştırmıyor hiç çekme vs de olmadı
brccelik 1408 Vestel km9711 kullanıyorum ama üretimi yok onun yerine 9701 satılıyor 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum
1408 nurayett hover bilinmedik marka ya tereddüt ediyorum yorumlar da koku yapıyor diye okumuştum açıkcası iyi kurutmuyor diye
nurayett 1408 hmm bilemem annemde beş yıldır var memnunuz yani ama eğer çok şyi bir marka isterseniz elektrolüx de çok iyi bir marka yurtdışındaki teyzemler hem türkiyede hem orda onun herşeyini kullanıyorlar
baharkarakuzu Grundig markası aldık bizde geçen sene memnunum çamaşır makinemde Arçelikti aynı marka oldukları için üzerine kurdurdum. Gerçekten büyük rahatlık kurutma makinesi
1408 baharkarakuzu ya bilinmedik markalardan tereddüt ediyorum sonra dan bir şey çıkar diye hoş bilindik markalardan da çıkıyor da ne biliyim
baharkarakuzu 1408 aslında bu önerilen markalar kurutma makinesinde çok satılan bilindik markalar, araştırın yorum okuyun karar verin :)
minik_koala_ve_annesi 1408 arcelik benimkide 2 ay oldu cok menmunum yorumlarda bilinmedik markadan korktugunuzu soylemissiniz de bence beyaz esya tamamen sans isi