Na0698 geçen hafta doktora gittim 33. Haftadaydık bebeğim 34. Haftayla uyumluydu hatta doktor önden gidiyor demişti. 35. Haftamda tekrar gideceğim geçen sefer gittiğimde demişti bazen bebekler 35. Haftadan sonra gelişme göstermezler diye ama zaten gelişimi tamamlamış durumda canınızı sıkmayın bence önemli olan doğduktan sonraki gelişimi bence 🌺