Kızlar merhaba 🌺
38 haftalık hamileyim 7 şubatta sezeryan olacağım fakat inanılmaz boğaz ağrım ve öksürüğüm var evde doğal yolla nasıl geçirebilirim çok korkuyorum acaba ameliyat sırasında ve sonrasında da öksürürmüyüm diye 1 haftaya kadar iyileşmem lazım neler yapmalıyım??