Dilandilek canım devleti özeli diye yok diye düşünüyorum ben özelde yaptım ama Koyduğumu yazim
Bebek için
10 bez
Ağız bezi
1 tane hastane çıkışı 11 li aldım ebeye verdik bunu
3 takımda yeni doğan aldım iyikide almış
Takımlarım eldivenliydi o yüzen eldiven almadım
()Kış bebeği olduğu için 4 tane uzun kollu çıtçıtlı badi ve 4 tane tek alt aldım bunlarları takımın altından giydirdik)Ve kalın battaniyesinide aldık
4 tane çorap aldım
küçük bi biberon aldım nolur nolmaz sütüm gelmez diye Ve yanıma getirdikleri beşik tarzı yatak yanı içinde bebek çarşaf aldım iyiki almış özelde olsa içim rahat etmezdi
KENDİM İÇİN
1 tane gecelik aldım sezeryan sonrası bunu giydim daha rahat
2 tanede önü düğmeli pijama takımı aldım
2 tane emzirme südyeni ve lohusa iç çamaşırı
3 tane çorap bir yelek aldım kıştan dolayı☺️
Göğüs pedi ve Göğüs ucu kremi
Hastane terliği doktorlarım giydiğinden o çok rahat☺️
Küçük havlu ,tarak,kağıt havlu Bunlar yeterli oldu eksikler olduğundada ev yakındı eşim alıp getirdi