Ftm128 Kızlar 24 haftada belimde ağrı var dünden beri uyutmadı kasıklarıma vuruyor sanki böyle adet sancısının biraz daha ağır hali bu durum normal mi yoksa bir doktora gitmeme gerek varmı?