HiranuRukiyEmre hastaneye direkt gidip randevu sorarsan daha iyi olur.
ben her aradığımda randevu yok diyorlardı. ben fatma bilgehan'a gidiyorum.
en son kalktım gittim. telefonla arayıp fatma hanıma sordular. oda gelsin muayene edeyim dedim.
o saatten sonra kendisi randevu veriyor zaten..