Merhaba sevgili anneler. 9 yıllık evliyim hiç hamile kalamadım 26 aralıkta transfer oldu çok şükür ilk denemede pozitif sonuç aldım 5.haftada keseyi gördük 7.haftaya gelene kadar bekledik bebeği göremedik kese vardı bebek yoktu oluşmamış ve cuma günü gidicem kürtaj olucam size sorum böyle bi durum yaşayan oldu mu kürtajdan ne kadar süre sonra tekrar transfer oldunuz yada hamile kaldınız dualarınızı bekliyorum zor bi süreçteyim boşluktayım ne hissedeceğimi bilemiyorum 🤷🏻♀️