beyza6078 Kızlar selam 9 haftalık gebeyim dün sağlık ocagı testler yaptı idrarda kan görüldü dedi ciddi bir durummudur yaşayan varmı kanamam vs yok
Zeynep_alya beyza6078 bende de geçen hafta görüldü doktoruma sordum gebelikle ilgilisi yoktur böbrekte bir sıkıntı var mı dedi bende önceden taş düşürdüm dedim yine taş ya da kum vardır dedi
Plnpars beyza6078 böbrek probleminde oluyor ben direk kan pıhtısı da gördüm 150lerde eritrosit ama taşım vardı idrar kanalını kanatmisti .üroloji bölümüne görünüp hamile olduğunu belirt ultrason ile bakarlar böbreğine
Pemberuya beyza6078 böbrekte taş ya da kum vardır yıllardır bende de oluyor canm 14 haftalığım geçen hafta Cumartesi düşürdüm taşı endişe etmeyin gebelikte daha kolay dökülüyor