Nesebasol etlik şehir hastanesinde gebe okulu var müsaitseniz yarın yada perşembe gidip katılın bnce 10 da başlıyor 12 buçukda bitiyo yeni gelenleri de kabul ediyolar benim bugündü bitti bu hafta son dersler oluyo diğer günlerde de grup var ben salı grubundaydım bu hafta doğumhane geziliyor istediğinizi sorup öğrenebilirsiniz tek kişilik odada sancını çekiyorsun ve doğum orda oluyomuş yanında bayan biri olabiliyomuş sadece doğum esnasında çıkartıp geri tekrar alıyoruz dediler babasına bebeği göstermek için alıyoruz kısa süreliğine dediler ayrıca sancı çekerken eşinizi görmek isterseniz onuda kısa süreliğine alıp çıkartıyoruz dediler doğum olunca bebekte hep yanında oluyomuş bir iki saat daha aynı odada bekleyip sonra servise çıkartıyolarmış orda ki odalarda genelde tek kişilikmiş ama bir kaç tane iki kişilik odalarımız var dediler iki kişilik odada paravan var herkesin televizyonu bile ayrı birbirinizi görmüyosunuz dediler sezeryanda da süreç aynı oluyo dediler ama gidip kendiniz görün bnce insan aklına takılanları soruyo rahatlıyo ortamı görüyosun