Violett42 Kimler var bu tarihe yakın kizlar :) Hala hastane cantasini kapatmayan İsmini bile belirlememis olan Geceleri gobusunden uyuyamayan Kasintidan her yeri yara olan Dogsa artik diyip yinede hamiş olmayi ozleyecek olanlar el kaldirsin :))
annelinkoo Violett42 🙋🏼♀️Benn. Hatay bizim de 31 🥰 ama o maddelerin hepsi bizde de geçerli ne ismi var ne çantası kapandı yavrumun 😅
2_evlatyolda Violett42 ay zamann geçsin artık bizde görelim şu günleri 199 günümüz var 😂 sezeryan olcak 1 ayda silsek 169 gün var 🤯🤭
Violett42 annelinkoo saglikla gelsin sizin daha az kalmis:)) Bazen daha var yiaa diyip rahatlama oluyor sonra az kaldi diye uykularim kacmiyor degil😁
annelinkoo Violett42 normalde benim de 39 ama gün belli olduğu için 31 kaldı diyorum sağlıkla gelsinler ya son üç beş gün daha heyecanlı oluyo uykular kaçıyo 😍
annelinkoo Violett42 eveet ikinci benim onyüzden çok anlamıyorum zamanı ama heyecan yine var tabi artarak devam ediyo 🫠🫣
Kayraa42 Kızlar bir konyalı olarak hepinize kucak dolusu sevgiler öncelikle🤣 zaman o kadar hızlı geçerki Bi bakmışsınız bir gün son bir saat hoop normal kontrole diye gidip doğurmuşunuz… Valla Bi an önce çantalarınızı hazırlayın kapatın koyun kenarı.. Benim 3.hamileliğim sezeryan olacağım doğuma bir kaç gün var şu an 37 haftalığım ve ilk defa bu hamileliğimde 35.haftaya kadar bekledim elim kolum kalkmadı çanta için ondada o kadar zorlandım ki anlatamam… İnanın siz daha 50 gün 40 gün 30 gün var derken gün gelip çatar Allah korusun hazırllıksz yakalanmayın… Bu arada benimde bugün son kontrolüm var ama doğuma alıp almıycağını bilmiyorum… Bir hafta önceki kontrolüm de doktorum hazırlıklı gel yinede dedi daha vakit var derken.. İnşallah hepimiz sağlıkla doğum yapıp çıkarız hastaneden😊
Edamom25 Konya şehir hastanesinde son zamanlarda dogum yapan varmı tanıdıgı olan süreç nasıl işliyor bilen varmı
Violett42 Edamom25 yorumlarda sehir hastanesini begendiklerini okuyorum canim. 15 temmuza gore daha cok begeniliyor
annelinkoo Violett42 bildiğimden değil evdeki küçük müsade etmiyo heyecan yapmama 😂 ama yine de heyecan var tabi son günlerim hiç geçmek bilmemişti bunda da öyle olur muhtemelen sizin de öyle olur eminim Allah sağlıkla versin kucaklarımıza 🥰
Edamom25 Violett42 ben şuan 15 temmuza gidiyorum ama duydugum kadarıyla şehir hastanesinde odalar tek kişilikmiş özel gibiymiş yarında 15 temmuzda kontrolüm var oraya sorcam odalar falan nasıl diye hangisi daha konforluysa orda dogum yapmayı düşünüyorum merak ettim bide hangisi iyiyse orda dogum yapmak istiyorum malum özeller ateş pahası