Merhaba ben yeni evliyim, basit kist varmış çatlamayan bir yumurtadan dolayı adetim düzensiz oldu , gerekirse doktor adet söktürücü yazacak, bende anne olmak istiyorum bu durumu yaşayan var mı daha önce de olmuştu soğan suyu içtim geçmişti yine içmeye devam ediyorum 😥 adet gördükten sonra kontrole gideceğim