Nilayca Merhabalar annişler ❤️ sağlık ocağından arandım 18. Haftada tetanoz aşısı olmak için çağırdılar kendi doktorum da söylemişti ama iki doz olacakmış siz oldunuzmu iki dozu da gerekli mi gerçekten
guzelanne01_ Nilayca kızımda yaptırdım canım 2 dozlu Bence aşı çok önemli Aşı hayat hatta♥️Ki doğum esnasında kesilen aletlerden kapacağımız enfeksiyon riski ve bir çok soruna yol açar yapılmaması Aşı yoktu evet bir ara ama şuan var 21 haftada gidecem
prensesinannesi94 Nilayca ben yaptırdım iki dozuda bence yapılmasında fayda var, bi ara toplandı ama yeni aşılar çok sürmeden dağıtıldı
momyy__ Nilayca bendende iki doz olmamı istediler de tek bı doz oldum o sıralar taşindim sağlık ocağı uzak kalfi fln ondan gidemedim yoksa ikisinide olurdum yani ama çok şükür tek dozla da bir problem yaşamadim
-Meyra nurayett doğum esnasında bi komplikasyon olsa bunun vebalini alabilecek misiniz? Nasıl bu kadar kesin konuşabiliyosunuz