AyFa1608 ysmnkrc
İlk kan testım cıkmadan once bile kesın gec döllenmedır bu ay gebelık beklemıyordum cunku spıralı cıkardıgımda yumurtlama donemım bitmek uzereydı sonra burdakı yorumları okuyunca ıkıncı kan tahlılı sonuclarını almadan once ınsallah dış gebelık degılde kımyasal gebelık yasıyorumdur demeye basladım kesın oranım dusmustur dıye gecıyordum ıcımden. degerım yuksek cıkınca dedım gec dollenmedır , ben içimi ferah tutmaya basladım. bi 10 gun sonra keseyı gorecegım umutluyum 😊