Serena Merhaba kızlar 26 aralık son adet tarıhım 5 ocakta spiralimi cıkardım adetım 9 gun gecikti gecıktı saglık ocagından kan tahlılı yaptırdım beta hcg 19.88 cıktı sızce bu düşük bi oran mi bilgisi olan varsa yazabılır mı
2aslan_annesi07 Serena yani geç döllenme de olabilir bekleyip artışı takip edin 2 katı artarsa sağlıklıdır 1500 lerde de kese görünüyor hayırlısı olsun☺️
Serena 2aslan_annesi07 aradım saglık ocagını yarın kontrol kanı vermeye gıtcem gec döllenme olması yıksek ihtimal cunku spiralı cıkardıgımda yumurtama donemının ortasındaydım sagolun ınsallah saglıklı artıs gosterır
Serena 2aslan_annesi07 merhaba carsamba gunu kan verdım degerım degerim 2300 cıktı persembe gunu doktora gıttım keseyi tam goremedık galıba bu kese dedı doktor sat a gore 6+5 olması gerekırken 4+5 haftalık gec dollenme dedı 9 gun sonra tekrar gel dedı 9 gun sonra kalp atısı da duyulurmu sızce
123emakumsal Serena 2gunde 1 testi tekrarla canim yukselis olmasi onemli degerlere takilma onemli olan yukselmesi herkes ayni degerle ogrencek diye bir kural yok canim
123emakumsal Serena bi iki kere tekrarlaman lazim yukselip yukselmedigini anlamak icin yukselis olmasi lazim. Benim bi tanidigimda gecikmeyle dusuk degerle ogrendi suan gayet saglikli gebeligi var
Serena Merve3801 evet düşük geldi banada işte spıralım vardı adet donemınden once iki hafta korunmasız ilişki yasadım ondan gec döllenme olabılır mı dıye düşündüm yarın kan tahlılı yapıcam yarın bellı olur dıye dusunuyorum
eylulmihrasmom Serena benim de 7 gün geçince 24 çıkmıştı değerim doktor kimyasal olabilir demişti değerim güzel yükseldi normal gebelikmiş ama maalesef sonra düşük yaptım mutlaka takibini yapın