Burcuer https://imgyukle.com/i/J7eE6q selam kızlar bat 13 Ocak 24 ocak’ta yumurta akı kıvamında akıntı gelince değerlendirdim o zamanlar ovulasyon testi silik çıkıyordu 26 27 30 Ocak tarihleri de değerlendirildi bugün test yaptım az önce ilk defa bu kadar koyu 2 çizgi gördüm şansıma bugün de ovulasyon teslim bitti 19. günümdeyim hamilelik belirtisi mi çift çizgi yoksa geç mi yumurtluyorum diyorum yardımcı olursanız sevinirim lütfen🙏
Ginger_ Burcuer her ikisi de olabilir canım ya ben de çift çizgi çıkınca hamile olduğumu öğrenmiştim erken gebelik testi al onda çıkar
Burcuer Ginger_ 6 gün öncesi ovulasyon testini yansır mı 24 de tutmuş olsa 25′inden sonra koyulaşmaya başladı çünkü. erken gebelik testini sipariş verdim yarın gelir bugün yapmam mümkün değil bugünü de değerlendirsem mı diyorum
Burcuer Ginger_ him anladım bende arada kaldım neyse ne olur ne olmaz değerlendirmek lazım hayırlısı artık 😊