Selam kızlar bat 13 Ocak 24 ocak’ta yumurta akı kıvamında akıntı gelince değerlendirdim o zamanlar ovulasyon çift kırmızı değildi silik görünüyordu onun dışında 26 27 29 Ocak tarihleri değerlendirildi 26’sından bu yana silik çıkıyordu ilk defa bugün çift koyuluğu gördüm 19. günümdeyim bugün ovulasyon testim bitti şansıma ne yapabilirim bu durumda yumurtlama mı yoksa gebelik belirtisi mıdır çift çizgi ilk defa yapıyorum yardımcı olursanız sevinirim