13 haftaligim dün tuvaletteyken böyle rengini nasıl desem beyaz desem değil sarı desem değil çok değişik bir akıntı gördüm lavaboda benden mi düştü diye emin olamadım benden az önce kaynım lavabodan çıkmıştı neyse sabah namazında da kalktım namaz kılarken hissettim biseyler aktığını lavaboya gittim pecetem su gibi sarı akıntı böyle nedir bu doktora gitmem gerekli mi