Bende 24+5 de serklaj islemi oldum hunilesme tanısiyla birlikte, haftalık iğne ve fitille 28 haftada kısalma devam ediyor erken doğum riskin fazla denilerek ank sevk edldm bu süreci ank da geçirmem daha iyi olacağı kuvezden dolaylı, fitil sadece sabhti sabah akşam oldu, çok şükür ki 34 de fitil ve iğne braktik 37 de dikişlerim alındı şimdi 38+3um ara ara sancılarım oluyor ama daha doğum başlamadı, ben hiç bebegimjn erken dogacigini hissetmedim, 24+5 kdar da çok güzel hamilelik geçiriyordum, çok şükür yine iyiydi ama yatarak oldu 34 den sonra ama hafif hafif yürüdüm yinede 2.3 bin adım smdi 37 den beride günlük 6.8 bin adım yürüyorum nasip sağlıcakla gelsin inşallah🙈💫🌿