Busraa6157 Gamzerk0 doğum yaptığım ilk gün çok ağrımıştı.Dikiş atarken narkoz verdiler uyandığımda doğurmadım sancı çekiyorım sanmıştım o gün baya ağrı kesici iğne vurulmuştum ama 1 gün sürdü
Kelebekk-0307 Gamzerk0 ilk bir hafta doğum kasılmasi gibi kasılmalar olmaya devam ediyor rahim kendini topladığı için sanırım sonra geçiyor
Yeniden-burda2 Gamzerk0 ilk doğumum da olmadı ama ikincide yaşıyorum 1 hafta olmadı doğum yapalı sanki sancı çekiyorum. Şiddetli adet sancısı gibi