Nazlican46 Arkadaşlar özelde biliyorsunuz ki normal doğuma doktor girince paranın iki üç katını ödüyoruz benimde ilk gebeligim çoğu kişi ebeler daha tecrübeli olur diyor yani bilemiyorum ikisininde farklı farklı avantajlari var sizce ?