kuzeyinannesi- 33+6 haftalık hamileyim bebişim 2200 müş doktor az zayıf bir bebek haftasına göre dedi kızlar böyle birsey başına gelen var mı ne yemeliyim
Dalklncebru kuzeyinannesi- cnm günde bir tane muz ve kadar peynir tüket bana da demişlerdi inanmamıştım yemiştim doktor son kontrolümde ne yedin de bu kadar çabuk kilo aldı bebeğin demişti ikinci hamileliğimde bebeğin 3.400 gram doğmuştu ☺️
bademli_puding kuzeyinannesi- muz tahin pekmez kuruyemiş bunlardan bol bol ye canım benim bebişim haftasına göre biraz önde gidiyor bende bunlara ek olarak her gün tatlı aşerdiğim için tatlı yiyorum
Asiye6125 kuzeyinannesi- ayni haftaya benimde oyleydi doktor gayet iy demisti🙈 muz kasar peynir ceviz findik bunlar aldiriyomus kilo 🙈
kuzeyinannesi- Dalklncebru ayy masallahh kuzum hemen yiyeyim inşallah hemen kilo alırr birde erken doğum riskim var korkuyorum o yüzden
kuzeyinannesi- Asiye6125 gerçekten anlayamıyorum ben internetten de baktım noemal ditor ama doktor kilosu az diyor 🤦🏼♀️
Asiye6125 kuzeyinannesi- bazı doktorlar pimpirikli oluyor kafana takıp buyutme zayof cocuk daha hızlı kılo alır der buyuklerimiz yeterki sagşıgı olsun sen kılo aldıracak seyler ye 🙏🏻
kuzeyinannesi- 3babyannesy bencede az değil ama anlayamadım bende bununla birlikte suyu az ondan mı böyle diyor acaba