Behiyehancr Merhaba arkadaşlar ben 38 haftalık hamileyim iki üç gündür çatı kemiğim çok ağrıyor bacaklarımı hissetmiyorum nerdeyse kalçama da vuruyor doğum belirtisi olabilir mi yoksa neden olur bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi lütfen
beyzzsenturkk Behiyehancr aynı agrı beni yürütmeyecek seviyeye geldiğinde ben doğurmuştum dinlendiğiniz haldede geçmiyorsa bebek kanala inmiş olabilir
Dmr Behiyehancr kemikler genişlemeye başlıyor açılma olarak düşünmeyi ama yada bebek aşağı baskı yapıyor ki bu da maalesef 38. Haftamdayım hiç açılmam yok rahim uzunluğu hala aynı yerinde doğuma haberci hiç bir durum yok 30. Haftadan beri anlattığınız durumu şiddetli bir şekilde yaşıyorum yatakta dönerken canım çıkıyor otururken vs çok zorlanıyorum daha öncesinde de bu denli şiddetli olmasa da oluyordu 15-16 haftalardan beri böyleyim ben çok zor 🤦🏻♀️
CeydaST Behiyehancr bence normaldir ya 21. haftadan sonra çatı kemiği genişlemeye başlarmış biraz önce dinledim de. o da ağrı yaparmış ki senin doğum yaklaşmış
Dilara3490 Behiyehancr bende de çok var canım kanala da inmemiş demişti perşembe günü doktorum ama iki gündür daha çok arttı bazen zonklama bile oluyor insallah gelirler artık:) 37+4 olduk
Nhlhmz11 beyzzsenturkk bende de aynı şikayet var , yürütmeyi bırakın oturamiyorum bile dün acidan acile gittim bir sorun yoktu , dinleniyorum ama gecmiyor , yatarken de ağrıyor 33 haftalığım daha 😭🥺
Behiyehancr Nhlhmz11 Allah yardımcınız olsun inşallah dinlenin bol bol sağlıkla hayırla dogsunlar inşallah
Busra92_ Kızlar 23. Haftadayım ama iki haftadr çatı kemiğim cok ağrıyo kalçamada vuruyor bacagımı kaldırırken yatakta dönerken bile cok canım acıyo bu haftalarda normal mi korkmamı gerektirecek bir durum var mı ve çaresi varmı acaba
CeydaST Busra92_ ben bugün 20+6 oldumda 21. hafta da neler oluru dinledim orada anlatıyordu denk geldim kuzum yine de sor istersen doktoruna
Behiyehancr Dilara3490 inşallah canım sende son haftalardasin şiddetleniyor gün geçtikçe kucağımıza alınca unutacagiz inşallah 🤲🤲
CeydaST Busra92_ ben de öyle ya en ufak şey tedirgin ediyor. dün bebişin hareketlerini hissetmedim mesela sürekli aklıma geldi kendimi pozitife çekmeye çalıştım her zaman hissetmeyebilirim falan diye