_Deniz1 ben takım olarak kendi sitesinden aldım yanlış hatırlamıyorsam kendi sitesinde %10 gibi ekstra indirimi vardı. Trendyol yorumlarına cok takılmadım. Sonuçta her ürün için illaki kötü yorum yapan oluyor. Deri ve fermuar kalitesi gayet güzel geldi. Her ürünü ayrı toz torbası içerisinde. Kullanım açısından sadece büyük olan derin içinden birşey bulmak zor olur mu bilmiyorum, küçük olana da biberon vs sığar ama ekstra yedek kıyafet sığmaz. Ben sadece bez olanlar su geçirip kirlenebilir düşüncesiyle deri olsun kışında rahat kullanırım diye düşündüm