Tugbadkm merhaba, hayırlı olsun🥰 son adet tarihinizden hesaplayın, 6+0 olduğunda gidin. 4 ve 5. haftalarda genellikle kese gözüküp bebek gözükmüyor. Biz şu an 6+2 olduk, 5+4′te gittiğimde erken gelmişsin, kese var bebek yok denildi. Sadece keseyi görmek için 5 hafta daha uygun olur.