elifff_17 çok tesekkür ederim sizede cok geçmiş olsun, sabah dahiliyeye gittim yeniden tahlil istedim bu sefer 10-35 referans aralığında 35.9 çıktı, ast de 27 cıktı. ggt neyse bilmiyorum siz deyince onada baktım oda 12 çıkmıs. karaciger usg istemisti birde doktor onuda cuma gününe randevu verdiler, çok endiselendim ama sanırım sorun yok gibi duruyor yarın doktorumada anlatacagım🙏🏻