Nazlican46 Arkadaşlar normalde anestol kullanıyordum peceteye veya pamuğa surup basuruma degdiriyordum bu sefer bu ilacı aldım cevremedekiler çok önerdiği için ama bunda da tüp var nasıl kullanicam anlamadım bı turlu
Nazlimom Nazlican46 dış basurun bide içinde var canım benımkıde dışarda kremi dedigim gibi yap iyi geliyor