Mrve72 Doğum yaklaştıkça seviniyorken bi anda hasta oldum boğaz ağrısından uyuyamıyorum kuru öksürük var ilaç da kullanamıyorum ne tavsiye edersiniz anneler lütfen yardımcı olun mahvoldum😔😔😔
Seymaymn Mrve72 ilac kullanabılırsınız bi doktora görünün doktorum antibiyotik verdi bende öyle atlattım gebelikte kullanılmıyor diye birsey yok cok gecmis olsun
story Mrve72 bencede en doğrusu doktora gitmeniz zaten son haftalarınızmış hiç yormayın vücudunuzu. Bana ilaç yazdılar direkt ayağa kalktım yoksa evde süründüm resmen. Size uygun bir ilaç verirler hemen toparlarsınız inşallah Çok geçmiş olsun
efeninannesiii_ Mrve72 3 gündür aynı durumdayım ama çok abartılacak gibi değildi benim. Biraz daha ilerlerse doktora gitmek zorunda kalacaktım. Sizde gidin çok kötü durumlarda ilaç veriliyor. Çok illet bi hastalık şuan başka türlü geçmesi çok zor
Asiye6125 Mrve72 doktorunuza danisin ilac kullanabilirsiniz ben garagara almistim eczaneden o rahatlatmusti doktorum yazmisti.
Mrve72 efeninannesiii_ ben de ilerlemesin diye sürekli nane limon ıhlamur ılık süt falan içtim ama ilerledi şimdi gribe doğru gidiyo