Parlaaa
Bnm iki gebeliğim de gittiğim doktorum vardı yanilmiyirdu malesef geçen sene vefat etti bu defa Salih Çakıca var ona gidiyorum daha cinsiyet için bisy demedi o da en iyisi hangisi bnde bilmiyrm düzenli olarak buna gidiyorum memnunum ilgisinden falan ama cinsiyeti herhalde develtte 16 dan ince soylemiyrlar kolay kolay diye biliyorum