AyFa1608 Bizim görüş günümüz kızıma gidiyorum.. karla uyandık bu sabah konya bembeyaz olmuşşş😱 var mı bu kara rağmen bugün bebişine koşann🤪
Aslhn2101 AyFa1608 ayyy Konya olayını görünce yazmak istedim. Ne kadar güzel bir güne uyandık çok şükür🤍 hangi hastaneye gidiyorsunuz acaba? Güzel bir hastane randevusu geçirin inşallah🌸
Deletedmom_85 İstanbul’dan durum bildiriyorum şaka mısın İstanbul? 😄 AyFa1608 oh oh hem kar sevinci hem bebiş görme sevinci, güne bir sıfır önde başladınız 😄
usenmedimyaptimbirvelet AyFa1608 ay aynenn çok güzel yağmış🤩 devamı da gelsin inşallah benimde perşembe günü randevum var merakla bekliyoruz
AyFa1608 Aslhn2101 ayy inşallah canım. Normalde özele gidiyorum başarana ya da farabiye ama erken doğum riskim olunca selçuk tıpa gidiyorum. Erken doğum olcak olursa en iyi küvez ordaymış. Kaydım olsun orda da 😅
AyFa1608 Deletedmom_85 ayy inşallah hayırlı haberler alırım da 2-0 olur sjsjdhsj Bu sene mevsimler felaket şaştı valla sonumuz hayrolsun
Deletedmom_85 AyFa1608 Haha gönlünce olsun canım 🤭 maalesef İstanbul’a gelemedi kar. Felaket keskin soğuk var ama yağacak gibi de yağsam mııı yağmasam mı diyor 2 gündür 😄
AyFa1608 usenmedimyaptimbirvelet hadi bakalım hayırlı haberler al sende. Ben göründüm de rahim ağzı sıkıntımız vardı nst istedi kan idrar vs vs yatış önerdi de bakalım öğle sonu belli olcak onun dışında kızım iyi çok şükür 😅
AyFa1608 bademli_puding o da iyi bana bugün hiç vermediler foto😂 sadece ölçüm kağıdını verdi bide rahim ağzını ölçtü onun fotosunu verdi 😅