Arkadaşlar 6.ayıma giriyorum nerdeyse sürekli kusma ile geçiyordu 4. Aydan sonra bir hafta iki hafta kas kusmam bulantım duruyor sonra tekrar başlıyor vitamin magnezyum kullanıyordum iştahım açılmıştı bulantım yoktu oda ishal yaptı diye doktorum bıraktırdı kan tek alıyorum şuan ne iştahım kaldı ne bulantım duruyor sizinde böyle bi var bi yok neyden kaynaklı oluyor acaba