24+1 den selamlar 🥲 benim de kalçama ağrı atıyordu birkaç gündür, magnezyum kullanmaya başladım dün. Genel olarak iyi gidiyor gibi. Sadece bebiş biraz önden gidiyor haftasına göre ve suyu biraz fazla. Şeker takibi yapıyorum evde ama sıkıntılı da çıkmıyor sonuçlar. Bakalımm. Hepimiz sağ salim alalım kucaklarımızaa bebeklerimizi. Çok amin. 😌