Beyzaesin Merhabalarr 35. Haftamdayım göğüslerimden süt gelmeye başladı. Harika bir his 🥰 ama acı ve ağrı oluyor ne yapmak gerekir? Doktorum dokunma uyarı verme dedi erken doğumu başlatırmış. Göğüs pedi kullanıyorum. Ağrı için ne yapabilirim???
balkizinbebegii Beyzaesin benden de geliyor 33 deyim 29. Haftadan sonra gelmeye başladı kendi kendine , kaşındı yara oldu. Zeytinyağı sürdüm bayağı iyi geldi sen de deneyebilirsin 🌸