Kızlar dün doğum yaptım sezeryan olduğu için sütim gelmedi sürekli sağıyorum çok az geliyor 3-4 damla o da bebeği doyurmuyor mama hastanede aptamil verdiler ama bence gaz yaptı gazını çıkaramıyor hangi mama markasını kullanıyorsunuz ihtiyaç olursa sma almayı düşünmüştüm.