Yildizayz Kızlar pazartesi sabahı muayene gittim doktorum bebeğin suyu sınırda dedi Çarşamba günü gene gel dedi ozaman büyük ihtimal sezeryana alırım seni dedi eve gidince bebeğin hareketlerini gözlemle dedi eve gittim oynuyor yalniz artık tekmeleri canımı acitmiyordu doktorumu aradim böyle böyle dedim esyalarini topla gel seryana alalım seni dedi. Son bir kes daha nst ye girdim sonra tahlil yaptılar yukarı çıktım yatış islemlerini yaptık hemen odama geçtim hemsireler geldi hazırladılar beni direk ameliyataneye götürdüler içimde bütün duyguları yaşıyordum belde aşağısıni uyusturdular iğneyi yapar yapmaz ayaklarıma sıcak şeyler indi yarım saate hepsi oldu bitti sezeryan okadar korkulacak birşey değilmis evet zor ama adı üstünde ameliyat oluyorsunuz. Çok şükür girdim çıktım odaya getirdiklerinde kızımı emzirdim hemen sonra biraz zor taraflari var evet hemşire gelip karnıma baskı uyguladı işte en zoru buydu benim için hemen ardından afedersiniz gazım da çıktı sontam çıkarıldı ve yürüdüm evet ilk yürüme çok zor ama dayanilmayacak kadar da değil.🥰 Sorusu olan varsa seve seve yanitlayabilirim 🙏❤️
Serkansemacit Yildizayz kaç haftalıkken oldu doğumunuz. Rabbim bağışlasın inşaallah ömür boyu sağlıkla 🥰
Elam35 İlk emzirmeyi o ilk kalkis olmadan mi yaptiniz yoksa biri size destek olup mu emzirdiniz ben bundan çok korkuyorum dikislerim daha cok yeniyken nasıl emzircem Bu arada Rabbim hayırlı evlat eylesin acısını gostermesin gözün aydın güzel anne 🌹
Yildizayz Elam35 evet ilk kalkış olmadan yaptım hemen hemşire gelip bebeğini emzir dedi ama ne zorlukla emzirdim tabikide hemşire yardım etti ilk baş tutmadı fazla ama sonra yürüyünce direk oturup emzirdim ve gayet güzel emdi 🙏🧿 amin Allah razı olsun cümlemizin inşallah 🙏🥰