Mirza321 Rukiye24 yaa nasil oldu suni verdiler mi nisanın gelmis miydi zor muydu detay ver kiz Benimde yarın yatisim var
Ysm20 Rukiye24 5 cm olana kadar hiç sancı hissetmediniz mi😳Kaç haftalık doğum yaptınız.Hayir ve sağlıkla büyütün rabbim hepimize kolay hızlı doğumlar nasip etsin
Rukiye24 Mirza321 suni aldım açılmayı desteklemek için tabi bir kaç kex çatı muaynesi gibi parmakladılar falan. Suyumu patlattılar odaya 3 te yattm 5 te doğum hanedeydim. 18.00 da kızım doğdu fakat ıkınmayı başaramadım ve dikişli oldu yoksa 8 9 cm açılma kanalda kafası gözüken bir bebekti. Benim yüzümden bir süre vajinada nefessiz kaldı ama herşey yolunda hastanede 24 saat bile kalmadm
carmellawaldorf Ne güzel ya çok sevindim sağlıcakla büyütün inşallah💐 hamileliğinizde kolay doğum için uyguladığınız yöntemler, egzersizler vs var mıydı? Tavsiye olsun bizlere de🤩
Rukiye24 carmellawaldorf ev temziliği sürekli hareket ben baya baya gezerken doğurucan denilen cinstendim çömelip yer dolap kapağı sildim hurma yedim, ananas yedim. İlişki sıcak duş..
Rukiye24 carmellawaldorf yani baya baya hareketli bir insandım yaramış evet demekki ☺️🙏🏻 çok sükür suni sancıda olsa 6 günlük olucaz bile yarın
belinay41 Rukiye24 günde kaç saat yürüdün ya da kaç günde bir gezmeye gittin sorabilir miyim doğumdan biraz korkuyorum bende senin kadar yüricem onun için soruyorum ne kadar yürüdüğünü Bu arada geçmiş olsun ağrıların hala var mı
Anne980 Rukiye24 bebek ilk doğduğunda doğumhanede sizin yanınızda mı kontrolleri yapılıyor yoksa başka yere götürüyorlar mı üstünü falan giydirmek için?
Rukiye24 belinay41 evde sürekli hareket halindeydim her gün yürümesem iki günde bir markete hafta da iki kere gezmeye falan gıdıyordum. Ağrım yok pek fazla dikişler bi tık rahatsız edıyor üzerine otururken ama aktıf bır ağrı değil