Kızlar ben doğum yapalı 13 gün oldu zorlu bir normal doğum geçirdim yirtilmam oldu ayriyeten epizyotomide yapıldı dikişlerim çok bu gece tuvalete gittiğimde peceteyle silinirken dikişim geldi peceteye sizce bu normalmi dikişim mi düştü yoksa açılma falan mı oldu acaba dikişlerim patlamış olabilir mi doktorlar eriyen dikiş olduğunu söylemişti