Busra_2 H_a03 bize nasip olursa koyacağız inşallah 30haftalik olduk eşimin ismi emre ona uygun olsun diye emir düşündük
Benas Buustncr yanlış anlamayın isim çok güzel ama anlamını araştırın bence eltim bırakacaktı ama anlamı güzel deildi DİE vazgeçti
PamirKayra Buustncr naip olursa bizde iki isim arasında kaldım ama pamir ismini eşim beğenmiyor. kayra 15 yıldır aklımda hep ilk çocuğumun adını kayra koyucam demiştim 🥰
Kirmizibalik1 Ben baslarda Bulut istiyodum. Sonra vazgectim. Mahir Ali Emir Bu üçünden biri olcak karar verirsek inş birine😊🥰
Rukiyeakn elifff_17 merhaba, bende buğra ismimi çok beğeniyordum fakat anlamı deve demekmiş o yüzden eledim 🤗
sinemcakir07 Elisanne ayaz ismini bir daha düşün bacım çünkü ne kadar ayaz tanıdığıysam hepsi soğuk kendini annesine babasına bile sevdirip öptürmüyorlar
Babyykmz Bizim daha cinsiyetimiz belli değil fakat erkek olursa eşimin ismiyle uyumlu olsun istiyorum eşimin adı aykut oğlumuz olursa kutay düşünüyorum 🥰
Rabiaturgut4445 Babyykmz ay bizdeeee Kutay koyucaz normalde çok az konuyo görünce mutlu oldum çünkü eşim sürekli bilinmedik isim koydun garip isim koydun diyip duruyo 😂😂
SU55 Babyykmz biz de 15 haftalık olduk nasip olursa oğlumuz oluyor🥰 eşimin adı Semih oğlumu Melih istiyorum bende uyumlu olacağını düşünüyorum anlamı da sevimli, şirin demek ☺️