Mucizeana Bebeklerimin hareketlerini hissedemiyorum sabahtan beri net olarak. Demin sadece bi kıpurtı oldu okdr. Dünde nstde kalp atışlarında problem var demişti ebe kordon dolanması olablr demişti sonra tekrar çekti sıkıntı yok dedi ama güvenemedim bugün böyle olunca 😔
Caglasmsk Mucizeana canim insallah iyilerdir. bi git doktora yinede icin rahatlar hic yoktan. Bekleme bile bence.
ikizlerimveannesi Mucizeana durumu hemen doktoruna bildir bence haberi olsun hem senin için rahat eder
landarch81 Ben de ikizlere hamileyim. Bazı günler çok az hareket ediyolar bazen çok hareketli oluyorlar. Belki sakin bir günleridir. Sol tarafınıza uzanın, çikolata ve karbonhidrat tüketin. Daha da uzun sürerse bence doktorunuza danışın.
landarch81 Mucizeana ben bazen müzik dinletiyorum karnımı okşuyorum siz de bir deneyin tepki verecekler mi. ama vermezlerse mutlaka hastaneye gidin
YagizAsyaMom landarch81 doktorun ne için gün verecekti. Muhakkak haber ver ama korkma bazen böyle hareketsiz kalıyor bu bebeler geçenlerde yüreğim ağzıma geldi acile koştuk. Baktık ki yatıyor beyefendi ben korktuğumda kaldım 🤔
Mucizeana Şuan yoldayım gidiyorum dua edin bişey olmasın. Geçen hafta pazar günü 4 cm açıklıkla serklaj olmuştum yarın randevum vardı gün vericekti doktor umarım kötü bişey yoktur 😔
Mucizeana Geldim şimdi eve herşey yolunda şuanlık çok şükür kalp atışlarını aldık ikisininde. Dün 4 doz ciğer geliştirici vurulmuştum ondan hareketsiz kalmışlardır dedi ebe. Bu akşamı da atlattık darısı yarınki kontrole bakalım 🙏
Mucizeana Tgbabsra daha kapsamlı bi hastane derken? Gidebilceğim en kapsamlı hastane benim gittiğim hastane zaten
Tgbabsra Mucizeana ozman tekrar git hareketsizlik büyük sıkıntı ben de yaşadım çünkü sen güvenmiyorum yazınca ondan daha kapsamlı dedilm
Mucizeana Tgbabsra yok gittim geldim zaten şuan sıkı tı yok nstden sonra hareketlenme başlafı çok şükür. Yarın kontrolüm vardı zaten doktorumla da konuştum nstende sıkımtı yok yarın görüşürüz dedi
Tgbabsra Mucizeana iyi sevindim ya ne güzel ikizlerin olacak Allah kucağına almayı nasip etsin hayırlı ile