Bu da benim doğum hikayem 41/0, ile Bebişim doğdu çok şükür suni sancı ile doğum olmadı hiç ağrı etkisi bile olmadı açılma bir santimi geçmedi. Bu sebeple öğleden sonra spinal sezeryana alındım anestezi ekibim çok iyiydi komikti beni oldukça rahatlattilar. Bebeğin çıkışına kadar gayet iyiydim ancak çıkarken çok zorlandım bebeğim yapılı olduğu için zor çıkardılsr çok fazla baskı oldu nefesim kesilecek kadar neyseki ekiptekiler atlatmam için yardımcı oldu içlerinden bayan olsn elimi tuttu ve 14.55 te 3.800 kg 53 cm olarak bebeğim dünyaya geldi. Dikişim atıldı ve odaya çıkarıldım. 5-6 saat sonra ilk kalkış ve yürüme yapıldı birden hızlı bir şekilde kalkıp dimdik yürüdüm bu sebeple kolay oldu. Şimdiye kadar iki kez yürüdüm. Sütüm geldi çok şükür bebeğim de emdi sağlığı da yerinde çok şükür. Şu an gaz sancım var bı o zorluyor onun dışında iyi sayılırım. Bu da benim doğum hikayem biraz uzun oldu kusura bakmayın.