Ecearya
Merhaba arkadaşlar, 16 haftalık hamileyim doktora akıntı var diyince vajinal ultrasonla bakmak istedi ve sonra başka bir aletle daha baktı hem 5mm bir aciklik hem de 2,5 cm bir polip gördü rahim ağzında, baştan almak istedi ama sonra riskli gördü bırakalım kanama yoksa dedi. Az önce biraz fazla yürüdüm ve ayakta kaldim sanki bacaklarimda bir sey dusecekmis karnimdan gibi hissediyorum vajinal muayene yüzünden mi acaba böyle hissettim orası iyice açıldı mı çok endişeliyim böyle bir şey yaşayan var mı ya da polip ı olan aranızda ?