nur_bebek34 2 kapılı dolap ve 3 çekmeceli şifonyeri var kızımın. 2si de tıka basa dolu. 1 kanepemin altı küçülenleriyle dolu😬 Ben stoklu ilerliyorum, mesela bebeğimin yaza ve önümüzdeki kışa giyeceği herşeyi aldım şu an. Ayrıca kıyafetlerini de kimseye vermedim, ikinci bebeğim olur niyetiyle saklıyorum. Benim gibi düşünüyorsanız ne kadar çok saklama alanı o kadar iyi. Ha ben küçüleni elden çıkarıcam ya da erken alışveriş yapmam diyorsanız ( benim huyum bu, can çıkmadıkça huy çıkmıyor malum) geniş bir şifonyer iş görür kısa vadede. Büyüdükçe de duruma göre bir dolap alabilirsiniz. Sadece birini alıcam diyorsanız, şifonyer daha kullanışlı. Katlayıp koyunca minicik kalıyor kıyafetler.