Ben yaklaşık 1 aydır boğuşuyorum kendileriyle hastaneye gidip serum bile taktırdım. Bu arada 37. Haftayım. Antibiyotik kullandım ve hala burnum tıkalı sabahları boğazım falan ağrıyor 🙈 onun dışında ıhlamur içtim. Karabiber bal limon üçlüsü yaptım. Tereyağ pekmez yaptım . Öyle öyle eskiye nazaran toparladım. Zor geçiyor gerçekten Allah acil şifalr versin . Bol bol ıhlamur için limonlu