herkese iyi geceler.. ben 29 haftalık hamileyim bebegime tedaviyle hamile kaldım hamile kalmadan bir yıl önce safra kesesi ameliyatı oldum daha sonra midemde safra reflüsü oluştu hep ilaçlar kullanıyordum hamile oldugumu ogrendim ve bırakmıştım ama karaciger de sorun oluştu bu sefer gebelik kolestazıyla karşı karşıya geldim.. basından beri de degerleri kontrol etmek icin ilaclar kullanıyorum. benim sorum şu doguma az kaldı ve ben dogumdan cok korkuyorum bu hastalıkta sezeryan olma ihtimali daha çok gaziantepte dogum yapacağım şu an işimiz nedeniyle başka sehirdeyiz hayat hastanesinde dr abdülhamit soysal ı duydum aranızda gaziantepte giden var mı doktordan ve hastaneden memnun kaldınız mı bilgi verir misiniz 🌸🌸