Kızlarr merhaba, 39+3 haftayım bugün sabah başlayan sancılar ile akşama kadar evde bekledim tabi bu süreçte ahududu çayı egzersizler falan yaptım ve artık eşim işten gelince akşam acile gittim. Doktor 2 cm açıklık olduğunu söyleyip nst çekti nstde sancım çıktı ama sık sık olmadığı için geri eve gönderdi kağıt imzalatıp yatış versem sadece yatarsın bir şey yapamayız dediler. Acaba bir şey olur mu diye tedirginim açılmayı ilertetmek için ne yapabilirim acaba bide bu durumu yaşayan başkaları var mı acaba yardımcı olur musunuz