Merhaba, cumartesi günü bende 4+6 hamile olduğumu öğrendim.Cumartesi tekrar gidicem.ilk defa bugün hafif pembe kahve gibi çok az peçetede fark ettim. Doktorum böyle olabileceğini söylemişti ama ağrı ve kanama şeklinde olursa hemen gel demişti, ağrım falan olmadığı için ben dinlenme moduna geçtim gerek olmadıkça kalkmıyorum. Umarım sıkıntı yaşamayız 🙏🏼