Alparslanim29 UmrNiye devlette sezeryan yada normal dogum yapan varmi tecrubelerinizi yazarmsniz memnun kaldinizmi
Trssss Bende ümraniye devlette yapicam doğumumu canım ama henüz doktor tercihi yapmadım ilk gebeliğim