Kızlar ben cumartesi günü kan vermiştim adetim 2 gün geçikmişti sonuç negatif değerim 1.45 çıkmıştı hala adet olmadım acaba pozitif olur mu hamilelik var mıdır psikolojik mi bilmiyorum ama çok fazla belirtilerim var akıntım oluyor sürekli normalde stresten dolayı gecikse bile akıntım hiç olmazdı 🥺