Deletedmom_103 aynı şeylerden geçiyoruz hepimiz. Valla canım kafadan atmak nasıl oluyor hala anlamış değilim ben. Benim kafamda olmaması için o ayın her gününü full meşgul geçirmem gerek bu da şuan çalışmadığım için imkansız . Ve de ovülasyon kullanmayıp Allah ne verdiyse . O zamanda olasılık bilimsel olarak da düşüyor zaten. Ha geçen ağustos ayında kısa bi tatile gittiğimiZde oldu ama dış gebelikti, düşünmedim desem yalan olur o ayda sadece eğlenceli vakit geçirmiştim bi hafta o kadar. Stres en büyük etken deniliyor ama kimin hayatında stres yokuş günümiz şartlarında. Umursamadığım aylarda da olmadı umursadığım aylarda da.