1Gunes bluemom_ ben 34 . 35 de 2 kez girdim nts sancı yada bi sıkıntı çıkmadı ama karin agrım başladı 35den sonra 😢 dotkorum bebek çok hareketli dedi her 2 nts de de 50 dk kaldık bebek çok hareketli olduğu için
bluemom_ 1Gunes bizimkide hareketli baya. Ama bir şeyleri yoktur inşallah.. İçiniz rahat edecekse yarın bir doktora gidin baktırın🙏🏻.
1Gunes bluemom_ cuma günü gittim 35.hafta olduğumuzda iyi dedi bebeğim 28m haftada döndü bas geliş acaba ondan mi bilemedim